tuli vaan mieleen...
että tanja vienonen-karpela-saarela ja olli saarela palauttavat kyllä kummasti uskoa siihen että avioliitto voi onnistua
varsinkin sen jälkeen, kun karpela selitti presidentinvaalien alla eronsa johtuneen siitä, että sillä ja saulilla oli liian erilaiset arvomaailmat
harvoin näkee yhdessä kahta ihmistä, jotka olisivat samassa määrin (mm.) älyllisesti, persoonaltaan ja (julkiselta) ulosanniltaan toistensa kaksoisolennot
varsinkin sen jälkeen, kun karpela selitti presidentinvaalien alla eronsa johtuneen siitä, että sillä ja saulilla oli liian erilaiset arvomaailmat
harvoin näkee yhdessä kahta ihmistä, jotka olisivat samassa määrin (mm.) älyllisesti, persoonaltaan ja (julkiselta) ulosanniltaan toistensa kaksoisolennot
Se on kato sitä, mitä kepulaisuudeksikin kutsutaan.
Posted by Anonyymi | 5/10/06 19:51
Se on kahtos sitä, mitä markkinoinniksi kutsutaan. Kirka tosin voitti viikkokisan lööpillänsä.
Posted by Anonyymi | 6/10/06 12:13
Tämä toki vetoaa joihinkin äänestäjiin, mutta markkinoinniksi en sitä vielä nimittäisi. On liian aikaista maalisvaaleja ajatellen.
Mutta vallankumouksellista tämä on. Perinteisestihän poliitikkojen politiikan ulkopuolella olevien puolisoiden kannanotot ovat olleet minimissään ja lähinnä poliitikot ovat "pitäneet puolisonsa ruodussa". Ja tämä puolisonsa ruodussa pitäminen on eritoten miespoliitikkojen uskottavuutta rakentanut.
Mutta kun naisministerin puoliso ns. häröilee julkisuudessa, se on ylipäätänsä poliittisen perinteen kannalta julkeaa, koska eihän miespoliitikotkaan ole koskaan ns. sivustatukea saaneet naispuolisoiltaan naisille sopivine keinoinoineen eihän? No eipä toki.
Nyt kun naisministerin puoliso kertoo haluavansa vetää Eeroa miehekkäästi kuonoon, eikä esim. tarjota brunssia ensikesän Rauman pitsiviikoilla kertoakseen mielipiteitään, niin vika on siis kuitenkin sen poliitikkonaisen. Jepjep.
Posted by Rique Rique Sputnik | 7/10/06 03:20
Alamäkeen konttaavan Imagen ja yläviistoon päristelevän Ollin mainoshan se oli, ja hyvin taitaa myydä oman viikkonsa.
Posted by Anonyymi | 7/10/06 22:15
mä olen jo pitkään ihmetellyt että miten image on onnistunut tyrimään entisen, edes jonkinsortin maineensa niin täydellisesti
a-lehdiltä nyt ei ole paljoa muutenkaan odottanut mutta kun aviisin alamäki alkoi jo vuosia sitten
nykyinen image on kyllä käytännössä isompigrammaiselle paperille painettu seiska
tosin sillä erotuksella, että imagen luottokortille juotetaan haastateltavia ihan kotimaassa
Posted by -äS | 8/10/06 15:36
Viikko on ihan hyvä ajallinen määre, en sitä kiistä, mutta en tajua. Onko viikko jotenkin tärkeä jossakin (no ainakin viikkolehdissä toki) , mutta noin yleensä ottaen onko viikko jossakin ns. yksi todellisuus ja sen jälkeen alkaa jokin täysin uusi seitsemänpäivää, joka ei ole kaveri sille edelliselle vastaavalle ajanjaksolle?
Ja mikä viikkokisa? Ja oikeasti mikä viikko? Tämäkö? Vaiko seuraava vai jokin joulunalusviikko joskus? Mikä vika on päivässä tai iltapäivässä, entäpä vuodessa? Siinä uudessa tai vuosia tai vuosisatoja vanhassa?
Carpe...?
Posted by Rique Rique Sputnik | 9/10/06 04:10
Selitetaanpa nyt sitten kerrankin. Kirka myi konserttejaan ja levyjaan poikansa piikkikoukulla, mika on ehdottomasti voittaja-ainesta kisaan kuin kisaan muutenkin vekkulissa markkinoinnin maailmassa. Harmi etta muut veivat huomion.
Tarkasti sattuman tai jumalallisen johdatuksen voimalla alkuviikon looppiin ajoitettu markkinointiplajays saattaa kantaa jopa viikon loppuun, kuten Image-Ollin kavi. Sitten paahenkiloiden vuorosanat on jo lausuttu ja analysoitu kuiviin. Pitaa etsia uudet naamat karuselliin tai siis ne vanhat tutut joista oli juttua viimeksi joskus muinaisaikoina eli toissaviikolla.
Mayno Koivisto nayttais paliosti hauskemmalta, jos taala maailmalla pelais kaikki merkit.
Posted by Anonyymi | 12/10/06 14:58
Lähetä kommentti