« Home | kesätoimittajat » | Josko Karjalan kunnailla.... » | Paha vieras » | syväanalyysit, part zwei » | persoonallisuusanalyysia ja verkkoproleemeja » | terveisiä nörttilästä... » | puhu minulle kivoja » | Midsummer Night's Dream » | Plantaasi helleaallon kourissa! » | sivuajatus... »

...sick and tired...

olihan tämä arvattavissa mutta...

...niin-no, käytännössä olen jo kesäkuun alkupäivistä alkaen ollut tästä melko varma, varmistuen koko ajan...

liikaa isejä pomoportaan puheissa...


pakkoloma

heinäkuu

tuotannolliset syyt


enhän minä tietenkään firman pyörittämisestä niin hirveästi tiedä...

silti veikkaan että jos haluaa koko puljun ykkösnyrkin pitää vahvuudessa, niin sille järjestetään hommia alkuperäisen suunnitelman mukaan vaikka tilanne muuttuisi kuinka

no, minulla ei ole tässä puljussa mitään liossa

tänään lähtee työhakemus helsinkiin, ylihuomenissa ouluun ja kuopioon, lisäksi pari avointa paikkaa helsingissä otetaan uudelleen harkintaan

paska säkä pitää hakemusten kanssa käydä, jos vielä syyskuussa olen tässä firmassa (kaupungistakaan en niin varmaksi menisi)


pahimmillaan 70-tuntisten viikkojen vastineeksi odotan jotain minäkin

sitä jotain, mitä tämä lafka ei selvästikään halua tarjota

yhteys

    jumalansana@yahoo.com

disinformaatio

    kauppatieteilijöitä // 1
    humanisteja // 4
    1 valtion virallinen nörtti
    keskimääräinen vuosikurssi // 8+
    sijainti //
    1|vaasa
    1|helsinki
    1|pohjoispohjanmaa
    1|pohjois-savo
    2|turku

oliko lystiä

 feedi
                 eXTReMe Tracker