« Home | ha! » | anna-mun-kaikki-kestää » | lavalle siitä, kellonsoittaja » | Porvari nukkuu huonosti... » | fashion statement » | dilemma » | Paavo... » | MOT » | heippa, keisari » | Sota pakkasherraa vastaan »

service guarantees citizenship

demarit päättivät muistuttaa minua kirjeitse, että on kansalaisvelvollisuuteni äänestää seurakuntavaaleissa

harmillinen takaisku

erotessani kirkosta en tiennyt luopuvani myös kansalaisuudestani :(

mistäköhän muustakin uskonnollissosialistisesta hauskanpidosta minä jään vielä paitsi?

kuitenkin niillä on joka sunnuntai tuomiokirkon kryptassa jotkin yhdistetyt noidanpoltto-orgiat

siis kirkkolaisilla, ei demareilla

ainakin luulisi niiden antavan jotain verotuksen vastineeksi

molemmat organisaatiot varmaan mieluusti minut roviolla polttaisivat

kun haluan työllä ansaita rahaa, hallita sitä itse ja olla uskomatta näkymättömiin ystäviin

taikka jos minulla olisikin näkymättömiä ystäviä, en rahojani silti antaisi liperit kaulassa liikkuville valkoisiin kaapuihin pukeutuneille tyypeille vain siksi että he haluavat rahaa ja että rahaa maksamalla minun näkymättömät ystäväni olisivat minulle muka mukavampia

missäköhän ne demarit polttaa vääräuskoisia? missä on demarien tuomiokirkko tai kansallispyhäkkö?

eiköhän se demarien pyhä paikka ole SAK:n toimitalo hakaniemessä

sieltä saa pienet demarit rahat, sekä ohjeet mitä nappia milloinkin painaa

Lähetä kommentti

yhteys

    jumalansana@yahoo.com

disinformaatio

    kauppatieteilijöitä // 1
    humanisteja // 4
    1 valtion virallinen nörtti
    keskimääräinen vuosikurssi // 8+
    sijainti //
    1|vaasa
    1|helsinki
    1|pohjoispohjanmaa
    1|pohjois-savo
    2|turku

oliko lystiä

 feedi
                 eXTReMe Tracker