« Home | Paavo... » | MOT » | heippa, keisari » | Sota pakkasherraa vastaan » | saa kumartaa » | pitkää ikää ja menestystä » | blowing his head off might do the trick » | ääh... » | Anna Politkovskaja » | Miksi Kössi miksi? »

dilemma

tiedän yhden paikan, jonne haetaan toimittajaa

tiedän, että että se maksaisi melkostipaljon enemmän kuin nykyinen firma (ja miksi vitussa minä olen työkoneella noin kello melkein 21 illalla?)

tiedän, että firman toimari on vanha, lukioaikainen työnantaja

tiedän, että olen ko. kaverin tavannut muutamaan otteeseen (viimeksi valtiolla töissä ollessa) ja sen kanssa erilaisista "bisneksistä" puhunut

tiedän, että rakas veljeni on ko. kaverin kanssa vielä paremmissa väleissä

tiedän, että ko. paikkaa hakiessa tulee hakemus laittaa (ja se voi tässä tapauksessa myös jäädä) alemman portaan siivilään


kysymys onkin, miten käyttää tuota vanhaa "tuttavuutta" hyväksi niin, että sen paikan joka minulle kuuluu saan, mutta sen saadessani pidän myös suhteet tulevaan työyhteisööni?

suora s-postiyhteydenotto ei kuulosta hyvältä, hakemukseen ujutettu "niin joo, tunnenhan minä sinun pomosikin" vielä vähemmän

ääh...

ps. lisäksi, jos joku keksii kätevän tavan millä selvitä vajaat parisen viikkoa 45 sentin päiväbudjetilla niin niitäkin vinkkejä otetaan vastaan, ihan mielellään

yhteys

    jumalansana@yahoo.com

disinformaatio

    kauppatieteilijöitä // 1
    humanisteja // 4
    1 valtion virallinen nörtti
    keskimääräinen vuosikurssi // 8+
    sijainti //
    1|vaasa
    1|helsinki
    1|pohjoispohjanmaa
    1|pohjois-savo
    2|turku

oliko lystiä

 feedi
                 eXTReMe Tracker