« Home | arkkitehdit, nuo pienet, äh, arkkitehdit » | kristuksenvittu » | Muutosvastarintaa » | mitä havaitsin tänään » | viralliset uutiset virallisesti myöhässä » | Quod erat demonstrandum » | pyhät pöksyt » | tämäkin alkoi työgoogletuksesta » | oikea ja väärä ratkaisu » | noidankehä »

hei jätkät, minä olen kuulemma mustakaapuinen YT -pastori

kumma se on se ihmisluonto, niin se joitakin riipii ja riepottelee

kirjoitin tuon erään minä olen vain raukka pieni säätäjän kottolaan viittaavaan postaukseen kommentin

pohdin lähinnä ko. blogaajan pakkien jälkeen tekemää johtopäätöstä, että "naiset ovat fasistisen pahoja jotka asettavat miehille kriteerit joihin kukaan ei pysty vastaamaan"

että olisiko se vika ennemmin ihan itse miehessä. jos kävisi vaikka esmes joskus suihkussa niin voisi auttaa

tai yrittäisi muuten vaan tehdä jotain muuta kuin surkutella, sillä vaikka olen useammankin kerran todennut etten ymmärrä naisia, niin sen olen havainnut että itsesäälissä rypeminen ei välttämättä ole kaikista paras magneetti
(voinhan tietenkin olla väärässä, selittäisi lähiaikoina sillä rintamalla olleen pienen suvantovaiheen se, että on hyvinkin tyytyväinen itseensä)

Äärettömyyteen, ja ylikin, kuten buzz lightyear asian ilmaisisi

kun minusta tuo johtopäättömyys ei nyt vaan oikein toimi
nimim. useammatkin pakit saanut mutta näyttää silti "paketti" vielä naiseläjiäkin kiinnostavan (muista tässä vaiheessa paukuttaa rintakehää ja huutaa tarzan bundolo)

mutta vaikea on asiaa ymmärtää ihmisen joka ei ole koskaan kärsinyt huonosta itsetunnosta ja "koko maailma on minua vastaan -asenteesta"
tai ollut nettinörö

mutta sainpa ensimmäiset kommenttilaatikkobannit, ei poika tykännyt kun voitin väittelyssä

äärettömyyteen, ja ylikin

Eeh.
Minä olen kiva ihminen. Ihan oikeasti, kysykää vaikka niiltä, joiden mielestä minä olen kiva.
Mutta - jumalavita - alan vähitellen kallistua, että on kaikkien kannalta hyvä ettei ne kolmikirjainruikuttajat saa.
Vähentää nääs huomattavasti mahdollisuutta, että ne lisäntyy.

Panu: "Kaksi ynnä kaksi on neljä."
Kottola: "Kaksi ynnä kaksi on viisi ja mene suihkuun jollet ymmärrä."
Panu: "Kaksi ynnä kaksi on neljä."
Kottola: "Eipä kun kaksi ynnä kaksi on viisi ja olet ihan luuseri jos väität vastaan."
Panu: "Nyt saa riittää. Ulos kommenttilaatikosta."
Kottola: "Hihihii ihihihii, voitin väittelyssä, siksi sain bannit."

-äS, ei kottola, tämä on useamman kirjoittajan blogi

muttamutta, jos yhden asian blogisota jaksaa kiinnostaa niin tänne vaan argumentoimaan, meillä ei ole tapana suuttua häviöstä

Lähetä kommentti

yhteys

    jumalansana@yahoo.com

disinformaatio

    kauppatieteilijöitä // 1
    humanisteja // 4
    1 valtion virallinen nörtti
    keskimääräinen vuosikurssi // 8+
    sijainti //
    1|vaasa
    1|helsinki
    1|pohjoispohjanmaa
    1|pohjois-savo
    2|turku

oliko lystiä

 feedi
                 eXTReMe Tracker