« Home | samaistumiseni sulkapalloon » | hidasta » | minua on pidetty hauskana ja älykkäänä, mutta ei s... » | nykynuoriso » | Ein Feind ist unser und einer allein » | eräänä iltapäivänä toimistossa » | kunnon poliitikko eksyy vaikka paperipussiin » | rakas bill gates » | Eipä meillä mitään sanottavaa ole » | arvaako kukaan missä minä olen »

miksi ostaa mainospalvelut ammattilaiselta

kappahlin ikkunaan oltiin liistrattu iso mainosteippaus,
"kakki farkut -10%"

niin, no, vaasahan on tunnetusti kaksikielinen, tosin huonosti käy jos luulee että suomi on se toinen

ps. is:n lööppi huutaa että naiset haluavat lisää seksiä

uutinenpa tuokin. kohtuumonta miestä tunnen minäkin ja eipä tule yhtään näin äkkiseltä mieleen joka vastaisi että ei, en minä nyt ainakaan lisää seksiä halua

herranjumala, se voi olla sottaista ja hikikin tulee

ja naisille tuo viihdykkeen hankkiminen on kohtuustipaljon helpompaa. etsitään kriteerit riittävän hataralla seulalla täyttävä miehenpuolikas [tahi nainen, "kokeileva bi" on vieläkin joku statusmittari] ja kysytään että pannaanko. veikkaanpa että ensimmäisestä kymmenessä vastaa joku että juu

minäkin haluan lisää seksiä, ehkä se suurempi kysymys on sitten että miksi kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa

en minä edes kovin ronkeli ole. saa olla huonokin näkö, kunhan ei ole ulkonäkö

yhteys

    jumalansana@yahoo.com

disinformaatio

    kauppatieteilijöitä // 1
    humanisteja // 4
    1 valtion virallinen nörtti
    keskimääräinen vuosikurssi // 8+
    sijainti //
    1|vaasa
    1|helsinki
    1|pohjoispohjanmaa
    1|pohjois-savo
    2|turku

oliko lystiä

 feedi
                 eXTReMe Tracker