« Home | hidasta » | minua on pidetty hauskana ja älykkäänä, mutta ei s... » | nykynuoriso » | Ein Feind ist unser und einer allein » | eräänä iltapäivänä toimistossa » | kunnon poliitikko eksyy vaikka paperipussiin » | rakas bill gates » | Eipä meillä mitään sanottavaa ole » | arvaako kukaan missä minä olen » | thinking inside the box »

samaistumiseni sulkapalloon

[molemmat sukeltavat usein, ja aina pää edellä]

kun kaunokirjallisuudessa käännekohta on haukka, niin mitä termiä olisi soveliasta käyttää samasta hetkestä työpäivässä

siis kun normaali päivänkulku katkeaa täysin odottamatta, sekunnissa ja seuraavaksi sitten ollaankin päätämyöten suossa ja yritetään juosta karkuun susilaumaa

olen pitkään ollut samoilla linjoilla vanhojen kunnon gallialaisten kanssa että mitään muuta ei tarvitse pelätä kuin sitä, että taivas putoaa niskaan

nyt ei sitten enää tarvitse pelätä

siis kyllähän minä pidän työstäni. yksi parhaista alaan liittyvistä duunipaikoista, ja niitä nyt on ollut kymmenkunta erilaista

välillä tuntuu vain siltä että kun prosessi on periaatteessa vain yksi suora viiva, niin onko kaikki pakko tehdä kolmen mutkan kautta

että ympärillä on triangeli ja odotetaan, että se sauva ei osukaan tangentille [kyllä, olen lukenut lukiomatematiikan - hyvin huonosti] vaan nasahtaa suoraan otsaan

notta ei sitä joka lyönnillä tapahdu mutta aina silloin tällöin, väistämättä

se kuuluu ikäänkuin asiaan

Hassua, minä yritän opettaa sille susilaumalle, että ei se taivas päälle putoa. Karkuun ei pääse, jos ei osaa juosta.

Eräs pienehkö täällä salaisesti toivoo olevansa työpaikassa, jossa taivaan tippumista joutuisi pelkäämään. Hajuton,mauton,merkityksetön, riskitön ,aivoja surkastuttava ja passivoiva työ se vasta mannaa on.

Mutta erästä One Hour Photo-leffan lausahdusta muistellessani: ravintoketjun alimmalla tasolla on turha murista.

Lähetä kommentti

yhteys

    jumalansana@yahoo.com

disinformaatio

    kauppatieteilijöitä // 1
    humanisteja // 4
    1 valtion virallinen nörtti
    keskimääräinen vuosikurssi // 8+
    sijainti //
    1|vaasa
    1|helsinki
    1|pohjoispohjanmaa
    1|pohjois-savo
    2|turku

oliko lystiä

 feedi
                 eXTReMe Tracker