« Home | fly my sweeties... » | Eka NUPPU! » | Campione del Mondo! » | Mitä useampi kokki » | Ei vara venettä kaada » | oikea aika vaihtaa maisemaa » | ostakaa nyt ne apinat ja kirjoituskone » | genderblending » | polkka » | täällä haisee kristityn veri »

just...

käynkö minä piilottamassa ihmisten tärkeät paperit niiden ollessa lomalla?

käynkö minä vaihtamassa niiden soitonsiirron 0700-alkuisiin numeroihin?

olenko minä tarkoituksella vittumainen niitä kohtaan?

äh, unohtakaa tuo viimeinen


onko se silti minun lomani aikana pakko käyttää juuri tätä konetta?

saada aikaan se, ettei mikään toimi?

juuri kun olin viikon taistelun jälkeen saanut masiinan konffattua kuntoon


saatanan paskakasat

yhteys

    jumalansana@yahoo.com

disinformaatio

    kauppatieteilijöitä // 1
    humanisteja // 4
    1 valtion virallinen nörtti
    keskimääräinen vuosikurssi // 8+
    sijainti //
    1|vaasa
    1|helsinki
    1|pohjoispohjanmaa
    1|pohjois-savo
    2|turku

oliko lystiä

 feedi
                 eXTReMe Tracker