« Home | genderblending » | polkka » | täällä haisee kristityn veri » | Punkit hyökkää! » | miten niin ette maksa 30 tunnissa? » | lautturi lähestyy » | ei jumal... » | Italia voittaa!! » | Suomi pysähtyy » | ystävämme helveetit »

ostakaa nyt ne apinat ja kirjoituskone

eilen paikallisessa olohuoneessa istui viereiseen looshiin viisi pohjalaisen kesätoimittajaa

viisi parikymppistä blondia

hetkisen jo harmittelin


mutta sitten rupesin kuuntelemaan keskustelua
-siis arveetteko mistä mun piti tänään tehdä juttu...
-enhän mä tiedä siitä asiasta mitään...
-mä jouduin päivystysvuoroon ja mun piti soittaa poliisilaitoksille, enhän mä semmoista osaa...
-siis ku-vi-tel-kaa, mun piti lähettää se juttu tarkistettavaksi...
-mun piti itse ajaa sinne...
-siis hei, jos ehdottettais semmoista juttua että me käytäs niinku syömässä ravintoloissa pohjalaisen laskuun...


kuullun mukaan kaikkien edeltävä työkokemus oli kaupankassalta, en yhtään epäile

ei harmita yhtään, että olen jättänyt talon taakseni


ps. -äS vaikenee pikkuhiljaa, siirtyy huomenna helsinkiin ja sieltä kuopioon.
tekstejä ei siis välttämättä ilmesty ennen 20 päivää, yhteyttä tarvitsevat käyttäkööt puhelinta


älkää itkekö itseänne uneen odottaessa, märällä tyynyllä on ilkeä nukkua

Ootko vielä ens tiistaina helsingissä?

Mulla ois pikku duunikeikka espooseen, notta vois käydä vaikka terassilla iltapäivällä, jos keli on hyvä.

en osaa näin äkkiseltään sanoa, kyllä mä ainakin aamulla varmaan olen. tuossa 1630 lähtee yks mahollinen yhteys itään

jos sulla ei kovin pitkään mee duunissa niin voi ollakin et oon, pitää soitella ma-ti ja kahtoa

Vai, että paikalliseen olohuoneeseen eksyit nuorten blondien seuraan. Mukava tietää, että voimme tarjota yksinäiselle ajanvietettä jutuillamme=) Olohuoneessa on näemmä ollut kovin kova meteli (luultavasti jalkapallomatsin takia), koska blondien sanoma on niin kovasti vääristynyt bloginraapustajan korvassa. Mekin olemme iloisia, että talosta lähdit. Sanomalehdessä kun ei saa satuilla. Meillä ei saa luulla, meillä pitää tietää ST.

ei siellä vielä silloin jalkapalloa pelattu

värivirhe johtunee siitä, että se yksi blondi jätti muut varjoonsa

blondien kosto, vain tänään, vain kottolassa

Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

Koneessa ei ole vikaa, meikä ei vain osaa päättää.

Halusin vain sanoa, että blondius on mielentila. Ei ole väliä, onko tukka tumma vai vaalea, blondi voi olla jokatapauksessa. Blondi on vähän niinku pissis, mutta ei ihan.

Nimim. Yliblondi (ja vähänkö makee)

Lähetä kommentti

yhteys

    jumalansana@yahoo.com

disinformaatio

    kauppatieteilijöitä // 1
    humanisteja // 4
    1 valtion virallinen nörtti
    keskimääräinen vuosikurssi // 8+
    sijainti //
    1|vaasa
    1|helsinki
    1|pohjoispohjanmaa
    1|pohjois-savo
    2|turku

oliko lystiä

 feedi
                 eXTReMe Tracker