« Home | visku » | onni... » | tyyli » | Kesän pukukoodi » | big suprise... » | just... » | fly my sweeties... » | Eka NUPPU! » | Campione del Mondo! » | Mitä useampi kokki »

10 oppituntia muutoksen kronologiassa

1 oppitunti:: ehjää ei ole mitään syytä korjata mutta kyllä sillä saa elämän hauskemmaksi


siinä minä olin, kello noin 0030 aamulla ss-baarissa, edessäni kuiva omenasiideri (1,5e ja herra hyvästi hallitkoon, muovituoppi) sekä absintti (8e) ja olin juuri pohtinut, ettei kyseisen lafkan hinnoittelupolitiikkaa pysty ainakaan selvinpäin ymmärtämään

tähän asiaan tosin toivoin absintin tuovan korjauksen, lupaus mitä se ei pystynyt loppupeleissä lunastamaan

kun ajatukset alkoivat siirtyä siihen, mitenkähän pysyvää hallaa kylpyvaahto tekee pikkutakille se iski...


minä opin ymmärtämään yökerho(j)a


näin 27 ikäpyykin saavuttaneena, helvetin komeana (värjäyksen ja loman tuoman rusketuksen jälkeen olen taas oppinut rakastamaan peiliä) ja kohtuullisesti maksavassa duunissa olevana niissä paikoissa on oikeasti ´ostajan´ markkinat (eivätkö muidenkin miestä tavalliset lainausmerkit ole vähän turhan, tuota... osoittelevia näin hienovaraisille vivahteille?)

hienoa havaintoa tosin vähän pilasi sen tosiasian tajuaminen, että kilpailu tässä kylässä rajoittuu yli-ikäisiin miespissiksiin (suomenlinnassa minulle väitettiin oikean termin olevan fruittari, mutta siinä on minusta silti vähän turhan homo vivahde) sekä täysiverisiin juntteihin (helppoja ratkaisuja haluava iskisi tässä vaiheessa pöytään laihia-kortin, mutta kun ne oikeasti olivat suomenruotsalaisia. ja niille ilkkumisesta minut paransi aikoinaan yksi isotissinen hoitsu)

ja se, ettei minun spermavitsejäni vastaan pysty kilpailemaan kukaan kaksilahkeinen

ensi viikolla taitaa pitää tarkistaa suhtautumistaan yhdenillanjuttuja kohtaan


tähän päätämme ensimmäisen tunnin, kuka tietääkään mitä seuraavassa on luvassa

ainakin vessa pitäisi pestä

yhteys

    jumalansana@yahoo.com

disinformaatio

    kauppatieteilijöitä // 1
    humanisteja // 4
    1 valtion virallinen nörtti
    keskimääräinen vuosikurssi // 8+
    sijainti //
    1|vaasa
    1|helsinki
    1|pohjoispohjanmaa
    1|pohjois-savo
    2|turku

oliko lystiä

 feedi
                 eXTReMe Tracker