« Home | tämä olkoon se toinen k'nibloggaus » | kehtuuttaa » | turhuuksien rovio » | niin juu, periferia » | tästä päivästä ei kyllä tule muuta kuin sanomista » | että tämmöinen työpäivä tästäkin » | olkaa huoleti, se ääni olen vain minä hyppimässä s... » | suvaitsevuutta maanantaiksi » | mitäs oikein tuijotatte? » | kiitos kiitos, olen täällä koko viikonlopun »

this post has been removed by author

caippari, fontana ja nuoret naiset - ne pitäisi kieltää lailla.
- paitsi ehkä ne nuoret naiset

oliverin mäkki vetää näköjään kohtuustipaljon typoja, tai sitten en vain ole koskaan oppinut käyttämään niitä nirunarunäppiksiä.

btw. on se kiva kun tulee duuniin jättämään tuntilistaa, niin työkaveri on pöllinyt lehtiön jossa on ylöskirjoitettuna tehdyt tunnit.

vituttaa kuin pientä eläintä

saatana minä olen töissä juhannuksen. vain prolet pitää juhannusta lomana

Lähetä kommentti

yhteys

    jumalansana@yahoo.com

disinformaatio

    kauppatieteilijöitä // 1
    humanisteja // 4
    1 valtion virallinen nörtti
    keskimääräinen vuosikurssi // 8+
    sijainti //
    1|vaasa
    1|helsinki
    1|pohjoispohjanmaa
    1|pohjois-savo
    2|turku

oliko lystiä

 feedi
                 eXTReMe Tracker