« Home | kehtuuttaa » | turhuuksien rovio » | niin juu, periferia » | tästä päivästä ei kyllä tule muuta kuin sanomista » | että tämmöinen työpäivä tästäkin » | olkaa huoleti, se ääni olen vain minä hyppimässä s... » | suvaitsevuutta maanantaiksi » | mitäs oikein tuijotatte? » | kiitos kiitos, olen täällä koko viikonlopun » | kaksi havaintoa »

tämä olkoon se toinen k'nibloggaus

oikeasti en ole edes, harmi kyllä, humalassa. täytyi vaan oliverin webayhteys testata.
Mutta. vanhassa työnantajassani oli juttua tv-kasvoista:

timotamikkonen teki artikkelin suurimmista suomalaisista tv-kasvoista,
kuvateksteistä löytyi imarteluja tyyliin "epäonnistujat" yms... Kaiken kertoi Timota Mikkonen, aiemmin tunnettu mm. "kennedy murhattiin ampumalla" - skuupista.
timoTAn kohdalle timoTA oli ainoana heltynyt kirjoittamaan arvioksi notta: "MEDIAPERSOONA"

Jos timota on mediapersoona niin minä olen jeesus, ... ei itse asiassa pahempi rasti ole se...

voi sanonko mitä. Tervesiä sokeronmikolle

editti: pahimmat typot pois, närkästyttää vieläkin

yhteys

    jumalansana@yahoo.com

disinformaatio

    kauppatieteilijöitä // 1
    humanisteja // 4
    1 valtion virallinen nörtti
    keskimääräinen vuosikurssi // 8+
    sijainti //
    1|vaasa
    1|helsinki
    1|pohjoispohjanmaa
    1|pohjois-savo
    2|turku

oliko lystiä

 feedi
                 eXTReMe Tracker