« Home | zen ja neuvottelun, sekä helvetin huonojen päätöst... » | kerro mitä luet niin minä kerron kuka olet » | helmiä ja niitä kärsäeläimiä » | check me at my new adress* » | tik-tok, the time has gone » | TV:stä tuttu » | mikä ristiriita, mitkä ylityöt? » | hei kaverit, täällä olisi yksi copy etsimässä uusi... » | Ûber katkera tilitys... » | close, so close »

kuis?

Tää on nyt sit vähä niinku inside-postaus, mut en jaksa soitella ihmisille.

Elikkä onks tietoo, mikä on tilanne Kottola-aiheisen liveroolipelin elikkäs IRL-miitin kanssa? Onks kukaa tulossa, paitsi minä ja MC? Jos, niin multa voi kysellä kyytejä täältä susirajan takaa. Parhaimmassa tapauksessa (mikäli sattuu olemaan hyvä päivä) voin suostua ottaa muitakin kyytiin... Eiku voin, oikeestikki.

Joo, lähden tästä paikkailemaan teitä. Siis niitä, joilla ajetaan autoa.

Oikeesti.

mitä vittua, mä'hään oon aina mukana kaikessa mitä työ ei kiellä, mut ei mua koskaan kutsuta

fiksuja lapsia, sinällään

siltikään en tiedä mistä nyt puhutaan

Ilmeisesti koko homma on niin vaiheessa, ettei kaikille ole edes vielä ilmoiteltu, mutta olet listalla. Vähän siksi tän postauksen laitoinki, että ajattelin herätellä ihimisiä. Tossa parin viikon kanssa ollaan ainaki MC:n kans menos katsastaan Kottolan tilanne.

Lähetä kommentti

yhteys

    jumalansana@yahoo.com

disinformaatio

    kauppatieteilijöitä // 1
    humanisteja // 4
    1 valtion virallinen nörtti
    keskimääräinen vuosikurssi // 8+
    sijainti //
    1|vaasa
    1|helsinki
    1|pohjoispohjanmaa
    1|pohjois-savo
    2|turku

oliko lystiä

 feedi
                 eXTReMe Tracker