« Home | 1 adult lost » | lause jota olisin halunnut käyttää » | ajattelen mieluummin myöhemmin » | lainattua » | meille vai eriteille? » | tämäkin tuli opittua... » | hei, me diagnosoidaan » | tämäkin piti nähdä... » | frau doktor » | melkein loppuun asti mietitty »

She shoots! She scor... No, she just shoots.

Arvatkaa mitä?

Eilen olisin voinut nähdä (lisää tähän miehen sukupuolielin [olen liian häveliäs kirjoittamaan sellaista ääneen]). Se olisi varmaan ollut ihan kiva.

Siveellisenä naisena kieltäydyin kohteliaasti (löin sormille).

Tästä huolimatta en voi olla ihailematta sitä miehisen sitkeyden ja suomalaisen sisun määrää, jota te korskeamman sukupuolen edustajat päivittäin tuotte julki ylistäessänne feminiinisiä sulojamme päästäksenne yleviin päämääriinne.

Pahoitellen joudun kuitenkin toteamaan, että teidän perseitänne emme katsele ihaillen vielä seuraavaan kolmeen viikkoon.

Telkkarissa on nähkääs Cristiano Ronaldo.

tuossa on kyllä oma totuutensa

tosin ainakin viime aikoina olen huomannut, että naiset menevät vähän hämilleen jos niitä kehuu ihan naamatusten

no se ongelma on ollut helppo ratkaista...

olen kehunut pelkästään itseäni
(niinkuin sitä ei vastapuoli muka voisi omin silmin todeta)


ps. onko se joku jääkiekkoilija, se ronaldo?

Oletpa tavannut vienoja naisia.

Omiin viimeaikaisiin reploihini on kuulunut mm. "Niin no, mä oon niin hot." & "Ehkä se johtuu siitä, että oon niin häikäisevää seuraa."

Nimim. Itsetunto kunnossa

PS. Pistit aika pahan, sen Blaken nimittäin.

vienous on kyllä melko vähätellen ilmaistu. mutta sehän on vaan koulutuskysymys

sitä on vaan vaikea olla vaatimaton kun on niin poskettoman hyvä

ja toisaalta, harva asia on niin luotaantyöntävää kuin kehno itsetunto


sanos muuta siitä Blakesta. se on jotenkin käsittämättömän vaikeasti tehty

Hei, lähetin sulle jälkeenpäin ajateltuna ihan paskan version siitä Blakestä. Het ku ehtis miettii, ja se oli pois käsistä, tajusin miten huono se oli.

Huomiseks luvassa parempi, jos jaksat odotella. (Tai mistä minä tiedän, mikä sinusta on parempi.)

jaksan mä odotella. leffasta ei ole vielä edes kuvanauhaa

voisin kertoa paljonkin siitä mikä on parempi, mutta kainostuttaa

No, pyörittelen sitä tämän päivän käsissäni, huomasin siinä aika mokia jo eilen. En lukenu sitä enkunkielistä tarpeeksi monesti ennen töihin alkamista.

Mää oon turha roska.

Mutta kohta Cristiano tulee olohuoneeseeni, joten iltaan asti saat odottaa.

ne päästi vielä lopussa kertojan irti 8 replan verran. pistin nekin yahooseen

jessus kun oli sekopäistä porukkaa löydetty tuohon dokkariin

tässä voikin siis mennä kauemmin kuin kuvittelin

no, onneksi päivän ainoa kiinnostava matsi tulee juuri silloin kun olen pesäpallokentällä

Lähetä kommentti

yhteys

    jumalansana@yahoo.com

disinformaatio

    kauppatieteilijöitä // 1
    humanisteja // 4
    1 valtion virallinen nörtti
    keskimääräinen vuosikurssi // 8+
    sijainti //
    1|vaasa
    1|helsinki
    1|pohjoispohjanmaa
    1|pohjois-savo
    2|turku

oliko lystiä

 feedi
                 eXTReMe Tracker