« Home | Heippa » | bisnestä... » | elämä muuttuu aina vaan hurjemmaksi... » | aamiainen on päivän tärkein ateria » | inside the box » | prkl » | aphasique » | Kauneinta tänä kesänä » | miehille joilla on jo kaikkea » | takussa »

being with you is hell

Tapasin mukavan miehen.
Tai olen minä sen joskus ennenkin tavannut, kaverina.

On hengailtu ja juttu luistaa. Mutta. Vasta eronnut. Päällä lukee, että käsiteltävä varoen.
Paketti suorastaan huutaa, että pelasta mut. Se siitä. Silti, kun näitä tapauksia tulee vastaan useampia vuoden sisällä, niin sitä on vähän, että mitä helvettiä.

Missä kohtaa minussa lukee, että Jeesus Kristus?

hei jeesus.
merkkaako tämä sitä, että minun pitää rakastaa sinua niin kuin itseäni?

Ihmissuhteista tuli vaan mieleeni...
minulla on lauantaina treffit tytön kanssa (kai 7 vuoden ikäero oikeuttaa tytöttelyyn) joka tunnusti olevansa kristitty.

En olisi keksinyt hauskempaa vitsiä en sitten millään

Ei, tämä meinaa sitä, että minun on uhrattava itseni teidän puolestanne, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. (Niinhän tässä tulee käymään, tässä mun+miehen jutussa.)

Mitä meinaatte treffeillä tehdä, käydä käännytysteellä vai?

uhraus kuulostaa hyvältä

minä jo pelkäsin, että tämä on niitä tee toiselle niinkuin haluat itsellesi tehtävän -juttuja

olisi mennyt ylitöiksi

no, voinpa ainakin lauantaina kertoa että "ai kristitty, minähän sitten tunnen sinun pomosi, sen jeesustyypin"

teetä ja sympatiaa, jeejee

Lähetä kommentti

yhteys

    jumalansana@yahoo.com

disinformaatio

    kauppatieteilijöitä // 1
    humanisteja // 4
    1 valtion virallinen nörtti
    keskimääräinen vuosikurssi // 8+
    sijainti //
    1|vaasa
    1|helsinki
    1|pohjoispohjanmaa
    1|pohjois-savo
    2|turku

oliko lystiä

 feedi
                 eXTReMe Tracker