« Home | Postia periferiasta # 1 » | odotuksen ilo » | olenhan minä vielä nuori, olenhan, jooko » | yleisönpalvelua » | ahkera poika... » | vanhuudenmerkki » | Interventio takavasemmalta » | blogin syvin olemus » | havaittua » | jos minulle maksettaisiin ajattelusta... »

psyko

verestä läpimärkä (minä ja terävät asiat emme tule toimeen aamuisin) belmont-aski on aika yököttävä näky (haluaako joku nähdä taikatempun, kuinka tehdään sinisestä belmontista punaista belmonttia)

johtuneeko punaisesta aamusta, mutta rupesin miettimään kuinka hauskaa olisi elää esmes amerikan psykon maailmassa

suurimpana syynä lienee, että olen pari viimeistä päivää joutunut kärsimään kaikista vastenmielisimmästä ihmistyypistä eli mutkun-ihmisistä

tiedättehän,
mutkun en minä osaa
mutkun mulla on kiire
mutkun en minä ole varma pystynkö minä siihen

viistottaa tuollainen

psykon maailmassa leikkaisin niiltä navan puutarhasaksilla ja vetäisin reiästä sisälmykset ulos

siinä olisi niille sitä mutkunia

Nihilistinen inhorealismi alkaa tässä postauksessa ampua uusiin sfääreihin:
Kooste: Verta ja mutkun-asennetta kuorrutettuna yökötyksen ja vastenmielisyyden tuntemuksilla, ryyditettynä psykoottisilla metaforilla, kruunautuen sisälmysten esiin marssiin. Tuota... tarttis tehdä JOTAIN!!!

se on hienointa realismia,
se nihilistinen inhorealismi

Lähetä kommentti

yhteys

    jumalansana@yahoo.com

disinformaatio

    kauppatieteilijöitä // 1
    humanisteja // 4
    1 valtion virallinen nörtti
    keskimääräinen vuosikurssi // 8+
    sijainti //
    1|vaasa
    1|helsinki
    1|pohjoispohjanmaa
    1|pohjois-savo
    2|turku

oliko lystiä

 feedi
                 eXTReMe Tracker