« Home | iso*vtu*gee*vtu*ahdistus*vtu » | måndagsklubben » | if an a-bomb explodes, duck and cover » | tämä ei ole ihmissuhdepostaus » | kirottua » | pitihän se arvata » | maailmassa on virhe » | nehän ovat kuin kaksi marjaa » | we go room » | saatanan taliaivot »

Luovuus onpi kukassaan



Måndagsklubbenista puheenollen, eräänäkin kesäisenä klubi-iltana luovuus löysi varsin odottamattomia suuntia. Syntyi seuraava biisi, joka on sanoitettu Antti Tuiskulle, etenkin hänen myöhempää uraansa silmällä pitäen. Tällä sopii pingahtaa listojen kärkeen, sitten kun jo parta vähän kasvaa ja fanitkin ovat nähneet enemmän elämää. Riimien takana tietty ärrr ja äS. Sponsored by Lunan jukeboxi.

Viimeinen

Katsoin itseäni peilistä
ja kaipaan meidän eilistä,
sitä iltaa kun kävelimme
sateista Pitkääsiltaa.

Sä kysyit multa hymyillen
mitä teet, jos sua hyväilen?
Ja sit mä sua suutelin
oli fiilis mitä suloisin.

Sä vastasit mun suudelmiin
arvaan, tää ilta päättyy kyyneliin.
Ja sanoit etten voi sua ymmärtää
ja mielessäni alkoi myllertää.

Väitit että kohtelin sua kaltoin
kun kotiin sua saatoin.
Mustat kajalisi suli kyyneliin,
näin pisaroiden tippuvan ristiin.

"Sinä olet yö, minä olen päivä
ollaan yhdessä tämä päivä. Viimeinen.
Minä olen tässä, sinä olet siinä,
ollaan yhdessä, vapaapäivä. Viimeinen."

En uskonut et sua enää näkisin,
mut mieleeni sä palaat aina väkisin.
Kun on sydämmeissäin suuri hätä
olisitpa itkeskelemässä tätä.

Löysin itseni Kalliosta
kaljaluolasta, itseinhosta.
Jos partani mä ajaisin,
näkisitkö minutkin?
Löytäisitkö takaisin
luokseni rakkahin?

"Sinä olet yö, minä olen päivä
ollaan yhdessä tämä päivä, viimeinen.
Minä olen tässä, sinä olet siinä,
ollaan yhdessä, vapaapäivä. Viimeinen."

Kun tulin kaupunkiin ratikalla
näin sut Stockan kellon alla.
Seisoit nahkavaatteissasi, mustissasi, saappaissasi.
Editsesi pyyhälsi kansanedustaja Kimmo Sasi.

Kun näin sinut siinä sen nyt tajusin
miksi sinut hävitin, hullu minäkin.
Mut tarrasin sun käteesi
tahdoin kuulla ajatuksesi.

Sanoi hän sanottavansa,
peloissansa, suorastansa.
Kertoi mikä painoi mieltä,
paholainen löytyi sieltä.

Keksinyt en sanottavaa,
kun hän kertoi palvovansa saatanaa.

"Me olimme me, enää emme
pimeys pyyhki ylitsemme. Viimeinen."



Tää on on ihan takuuvarmaa hittikamaa. Antti, ota meihin yhteyttä kun ura hiipuu.

Hitto, mua palvoo nykyään kaikki. Käsittämätöntä olla näin rakastettu.

olin jo unohtanut osan noista lyyrisistä helmistä,

sitä menee melkein hiljaiseksi oman luovuutensa edessä, menisikin ellei olisi tupakkayskää

Onks noi jotku oikeen biisin sanat, mitä Kössi luettelit? Kuulostaa ihan aukea-lyriikalta. Mulla tuli mieleen kavereideni entinen projektipoikabändi vuodelta 1998, sen nimi oli Sympatia3. Niillä oli sellainen biisi, joka meni näin:

tiedän, että syksy tulee
lehdet tippuu puista
kävelen yksin sateessa
vielä sen kesän muistan
tiedän, että mua jossain mietit nyt
sillä olen jo lähtenyt

:;:anna kaikki kestää
vuoksi rakkauden:;:

Kun kirjeen viimeisen
olet mulle jättänyt
tiedän, ettet mua koskaan
ole ymmärtänyt
tiedän, että mua jossain mietit nyt
sillä olen jo lähtenyt

:;:anna kaikki kestää
vuoksi rakkauden:;:

(ja c-osa)

Sateen jo kuulen
kattoon ropisevan
mietin ja luulen
sun luoksein palaavan

(ja sitten vielä kertsi, loputtomiin)

Muistan melodian ja sanat vieläkin. Harmi että pojat teki keikkoja vain harvoissa ja valituissa kotibileissä, ja aina kännissä. Biisi oli hyvä, stemmat toimi, selvää hittipotentiaalia. Jos joku haluaa tulevaisuudessa käyttää tätä biisiä, voisin ottaa yhteyttä tekijöihin, ja tiedustella minkälaisilla provikoilla.

Lähetä kommentti

yhteys

    jumalansana@yahoo.com

disinformaatio

    kauppatieteilijöitä // 1
    humanisteja // 4
    1 valtion virallinen nörtti
    keskimääräinen vuosikurssi // 8+
    sijainti //
    1|vaasa
    1|helsinki
    1|pohjoispohjanmaa
    1|pohjois-savo
    2|turku

oliko lystiä

 feedi
                 eXTReMe Tracker