« Home | minne on kadonnut maalaisliiton henki » | jos maksaisi tv-lupaa niin harmittaisi » | se pakollinen "löytyipäs ylisöpö t-paita" -osio » | -tut minulla oikeasti ole mitään sanottavaa » | miksi lunan jukeboksissa ei ole oopperaa » | i'm barren - so sue me! » | Hakkaa päälle » | jännittävää kuin formularadalla » | voi elämän kevät » | maanantai on toivoa täynnä »

Woman Mad in the Attic

Paljastui, että olen potentiaalisesti paranoidi ja vahvasti välttelevä. Testaa itsesi, niin tiedät, joko oikeasti olisi syytä mennä hoitoon. Omassa tapauksessani se lienee turhaa, sillä ihmiset, joilla on paranoid personality disorder tapaavat vältellä lääkäreitä, jotka he kokevat uhkina. Sellaiset, joilla on avoidant personality disorder tapaavat puolestaan vältellä ihmisiä ylipäätään.

Minusta onkin aina tuntunut, että teillä on joku salaliittosuunnitelma varalleni. Ja en varmasti ollut minä, joka kännissä kolaroi isän auton silloin teininä.

Paljastui myöskin, että Melleri oli pikkuserkkujeni isä. Olen siis tanssinut Arto Mellerille, kun olin kolme ja minulla oli ruskeavalkoinen kukkamekko (ne olivat silloin tosi hip).

hyvin se osasi, tuossa parhaat palat::

Disorder | Rating
(klip)
Paranoid: Moderate
Schizoid: Moderate
Schizotypal: High
Antisocial: High
Narcissistic: High
(klip)
että terve sielu terveessä...

No, mun tulokset ei näytä ihan yhtä terveeltä:

Disorder | Rating
Paranoid: Very High
Schizoid: Moderate
Schizotypal: High
Antisocial: Moderate
Borderline: Low
Histrionic: High
Narcissistic: High
Avoidant: Very High
Dependent: Moderate
Obsessive-Compulsive: High

... ainakaan en siis ole borderline case.

Lähetä kommentti

yhteys

    jumalansana@yahoo.com

disinformaatio

    kauppatieteilijöitä // 1
    humanisteja // 4
    1 valtion virallinen nörtti
    keskimääräinen vuosikurssi // 8+
    sijainti //
    1|vaasa
    1|helsinki
    1|pohjoispohjanmaa
    1|pohjois-savo
    2|turku

oliko lystiä

 feedi
                 eXTReMe Tracker