« Home | ..sitä hopeavasaralla päähän » | uutispäivä » | kemia1 » | Perustetaanko puolue? » | maikkari aristaa » | Kävipä tuuri » | Tuula 45 vee vs. Lotta 15 vee » | Jesse is a name, Lord a title » | olkoon tämä se kännibloggaus » | ei jumal... »

newsflash

minulla on paljon kysyttävää, siis miksi kysymitävaania ei voitaisi alkaa taas vuosien jälkeen päivittämään. Pitääkö mun ruveta pitämään itse vastaavaa palstaa kottolassa ja kysyä itseltä.
idea ei tunnukaan niin paskalta kun sitä ei pohdi
no, vanhojenmuistelulla lusikka silmään::
Olen löytänyt Jeesuksen. Mitä mä sillä teen?

Rakasta sitä niin kuin haluat itseäsi rakastettavan.
Toinen vaihtoehto on viedä se Lunaan tsekkaan naisia.
-kmv-


niinjoo::
Paavin tilassa ei ole Kottolan saamien tietojen mukaan tapahtunut merkittäviä muutoksia viimeisen 12 tunnin aikana
-se vaan makaa ja haisee, kertoi kardinaali.
Uutisen jälkeen paavin seuraajaksi ajateltu ruhtinas Rainier heitti lusikan nurkkaan sanoen "vittu mä mitään polakkia jaksan odottaa".

yhteys

    jumalansana@yahoo.com

disinformaatio

    kauppatieteilijöitä // 1
    humanisteja // 4
    1 valtion virallinen nörtti
    keskimääräinen vuosikurssi // 8+
    sijainti //
    1|vaasa
    1|helsinki
    1|pohjoispohjanmaa
    1|pohjois-savo
    2|turku

oliko lystiä

 feedi
                 eXTReMe Tracker