« Home | miten media puhuu... tyrkyistä » | koska täällä on viime päivinä esiintynyt usein nai... » | helpompi on päästä kolmosen ratikalla vörkkarille ... » | olen sanojeni mittainen mies, tosin sanani ovat hy... » | eilinen on aina huomisen tulevaisuus » | mauri antero numminen, mauri antero numminen, äiti... » | jos minulla olisi vielä pahempi kirjoitusripuli mi... » | det var det » | ainiinjoo » | kiitos vaan vitusti, norja »

ei ole trendikästä lähteä kotijo, pitää mennä asujaimisto

lauantaipulma, yllättääkös se yllätys. esmes::

- minä olen yllätys
- tämäpä oli yllätys, yllätys

Tuli mieleen kun luin mbeen Suurta Yllätysbloggausta::
Mä tulin ihan vaan nopeasti sanomaan mielipiteeni parista jutusta, sitten mun täytyy lähteä kauppaan. Joo-o, kuulitte oikein - kauppaan!


jepjep

yhteys

    jumalansana@yahoo.com

disinformaatio

    kauppatieteilijöitä // 1
    humanisteja // 4
    1 valtion virallinen nörtti
    keskimääräinen vuosikurssi // 8+
    sijainti //
    1|vaasa
    1|helsinki
    1|pohjoispohjanmaa
    1|pohjois-savo
    2|turku

oliko lystiä

 feedi
                 eXTReMe Tracker